Несправна побутова техніка: ремонтувати або замінювати?

Несправна побутова техніка: ремонтувати або замінювати?
Що може бути огидніше, ніж відкрити холодильник і зрозуміти що він не працює. Або включити пральну машинку і виявити теж саме? Не кажучи вже про занепокоєння з приводу вартості ремонту або заміни приладу.
Трапляються такі поломки, які ремонтник може полагодити за п'ять хвилин. І за це не хочеться платити. Існують деякі поломки, які ви можете усунути самостійно.
Дверцята холодильника або морозильника була прочинена пакетом з продуктом або ящиком, який не був належним чином закритий;
· На панелі керування печі згорів запобіжник;
· Вихлопний канал на сушарці був заблокований;
· Ручка управління пральною машиною встановлена неправильно ...
І давайте не будемо забувати: перевантажена ланцюг в електричній панелі. У таких ситуаціях ви можете уникнути виклику майстра, просто звернувшись до розділу «Усунення неполадок» в інструкції з експлуатації виробника, де ви завжди знайдете покрокові інструкції щодо усунення несправності.
Якщо з'ясовується, що прилад дійсно несправний, вам слід звернутися до фахівця.
Професійна підготовка для ремонтників
Український галузевий комітет по електротехніці і електроніці розробив затверджені професійні стандарти, які він використовує з червня 2005 року для сертифікації навичок підрядників по ремонту, які склали теоретичні і практичні іспити. Сучасні технології зробили ремонт побутової техніки дуже складним - електромеханічні команди замінені на електронні смужки, а моделі змінюються кожні два або три роки, не кажучи вже про те, що європейські побутові прилади високого класу, дизайн і компоненти яких ще більш досконалі, стають все більш і більш складними. Таким чином, визначити проблему або несправність вже не просто. Сьогодні курси підвищення кваліфікації та перепідготовки абсолютно необхідні.
Але до кого звернутися? Більшість ремонтників працюють на себе; інші зайняті ремонтною службою виробника або продавця, який продає нові або вживані прилади, або підрядником по ремонту, який був сертифікований виробником. Незалежно від того, кому ви телефонуєте, Закон про захист прав споживачів передбачає одну і ту ж процедуру.
Складіть письмову кошторис
Запросивши майстра на попередній огляд, порахуйте скільки буде коштувати деталі і сам ремонт і чи вигідно це. Або просто ваша техніка виробила свій термін. Якщо все ж ремонт поцікавтеся гарантією на надану роботу.
Якщо неможливо відремонтувати прилад або його не варто ремонтувати (особливо через його вартості!), у вас не буде вибору, окрім як позбавитися від нього.
Стару побутову техніку ви можете відвезти на смітник, здати на металобрухт або продати на запчастини. Більшість продавців нових та вживаних побутових приладів приймають старі вироби і розбирають їх, щоб деякі деталі можна було використовувати для ремонту інших побутових приладів. Більш того, компанії з переробки та центри з переробки відходів більш ніж готові дати старим побутовим приладам нове життя.
Подвійте переваги своєї покупки, економлячи енергію!
Якщо вам необхідно замінити пристрій, хорошим рішенням буде вибрати енергоефективне пристрій, що відповідає вимогам ENERGY STAR. Його експлуатаційні витрати будуть набагато нижче, оскільки холодильні прилади, яким більше 10 років, споживають в 4,8 рази більше енергії, ніж той же новий прилад, який отримав рейтинг Energy Star.
Эти устройства обеспечат значительную экономию в течение срока их службы от 10 до 21 года, в зависимости от типа устройства. Холодильники, отвечающие требованиям ENERGY STAR, потребляют на 15-20% меньше энергии, чем украинские стандарты минимального выхода энергии. Что касается новейших стиральных машин, они потребляют на 50% меньше энергии и на 35-50% меньше воды!
Наличие неисправного бытового прибора может быть опасным. Покупка нового прибора избавит вас от неприятных сюрпризов.
Все возникшие вопросы Вы можете обсудить с нашими мастерами по контактам ниже.
РАБОТАЕМ БЕЗ ВЫХОДНЫХ!
С 7.30 - 20.00
Терміновий виклик майстра:
Київстар | (096) 009-98-86 |
---|---|
Водафон | (066) 406-36-02 |
Лайфселл | (063) 291-94-45 |
Міський | (056) 790-45-17 |