Типові помилки при покупці речей через інтернет
Типові помилки при покупці речей через інтернет
Інтернет-магазини роблять життя споживачів простіше, економлячи наш час походів по численних магазинах у пошуках того, що нам необхідно. Сьогодні ви можете робити покупки з будь-якої точки світу, не виходячи зі своєї кімнати. Однак деякі покупці стають жертвами онлайн-шахрайства і не дотримуються запобіжних заходів перед здійсненням платежу. Ця стаття допоможе вам не робити такі поширені помилки, які люди роблять під час покупок в Інтернеті.
Інтернет-магазини:
При онлайн-оплати переконайтеся, що сайт захищений. Якщо його адресу відображає «https»- це безпечний сайт.
Інтернет-магазини зробили наше життя настільки легкою в сьогоднішньому світі. Ви можете сидіти в комфорті свого будинку і купувати буквально все, що захочете. Завдяки Інтернету і технологіям світ став одним великим ринком, і розрив між покупцем і продавцем скоротився. Вам більше не потрібно їхати кудись, щоб купити необхідне. Просто фільтрувати в пошуковику потрібний товар і зробіть необхідний платіж. Посилку можна замовити з доставкою додому.
Нижче перераховані найбільш поширені помилки інтернет-покупок, більшість з яких можна уникнути.
Помилки, яких слід уникати при здійсненні покупок в Інтернеті:
· Перевіряти розміри та опису товарів
· Не поспішайте з покупкою, не прочитавши всі деталі продукту належним чином. Купуючи одяг, перевірте наявність розмірів, кольорів та інших деталей опису продукту. Якщо ви не читаєте опис продукту ретельно, є великі шанси, що отримується вами товар може не відповідати вашим очікуванням. Крім того, не забудьте прочитати деталі в «дрібній друку».
· Збереження інформації про кредитну картку на веб-сайті роздрібної торгівлі. Це відкрите запрошення для хакерів. Будьте уважні і не давайте додаткових відомостей про ваших картах, інакше буде просто зламати ваш акуант і вкрасти ваші гроші.
· Найбільша перешкода в онлайн-шопінгу полягає в тому, що ви не можете попередньо перевірити свій продукт. Отже, візьміть за звичку читати відгуки про цей товар. Зараз дуже багато порталів де розміщують відгуки про куплені товари. Зверніться за допомогою до інших споживачів. Хто знає, це може врятувати вас від багатьох потенційних проблем!
· Якщо підписатися на той чи інший інтернет-магазин, то протягом сезону вам буде надходити інформація про надані знижки на товари. Це допоможе вам істотно заощадити.
· Зробіть своє дослідження, перш ніж купувати будь-який продукт в Інтернеті. Порівняйте ціни, знижки, пропозиції і т. д, перш ніж купувати що-небудь. Тому як в інших магазинах цей товар може бути дешевше.
· Нестесняйтесь задавати питання продавцям, для того щоб розвіяти всі ваші сумніви. І бути впевненим в тому, що отримаєте саме те, що хочете. Пам'ятайте, що краще кілька разів перепитати, ніж бути розчарованим в покупці.
Прийоми інтернет-продавців:
Інтернет-продавці дійсно розумні і можуть максимально використовувати психологію клієнта. Ви схильні відразу ж натискати на інші схожі товари і т. д. Остерігайтеся чітких маркетингових трюків і тактики онлайн-компаній і не здійснюйте покупки, які вам не потрібні.
Неусвідомлена купівля товару:
Сіра ринкова продукція зазвичай доступна за більш низькою ціною, ніж фактична ринкова вартість. Таким чином, багато схильні купувати такі предмети. Проте вони мають більш низьку якість і не мають гарантії, яка не може мати жодних юридичних наслідків. Отже, рекомендується здійснювати покупки тільки на офіційних сайтах і стежити, щоб продукти, які ви замовляєте були надані офіційними дилерами. Перевірте ринкову вартість і якщо те, що ви бачите доступно за нижчою ціною то повинно викликати у вас підозру.
Дотримуйтесь заходів безпеки під час покупок:
Інтернет-покупки схильні до шахрайства, тому дуже важливо забезпечити безпеку при здійсненні будь онлайн-транзакції. Витік інформації про вашій карті може статися через використання публічного Wi-Fi для оплати покупок, спам листи приходять на вашу пошту. Отже, важливо забезпечити безпеку при здійсненні операцій і покупок в Интнрнет-магазинах.
Що робити, коли інтернет-магазин неправильно відправив покупку:
· Если ошибка произошла, вы можете хотя бы попытаться ее исправить. Прежде всего, обратитесь в службу поддержки и зарегистрируйте свою жалобу. Лучше приложить фото доказательство наличие брака или не того товара. У всех компаний есть своя политика возврата средств. Следовательно, заранее уточнять сроки и условия возврата. Желательно, чтобы ваша транзакция покупки была задокументирована, чтобы вы могли предоставить доказательства компании в качестве юридического устава.
· Доставка должна быть произведена вам в течение 30 дней с момента оплаты (исключения для определенных товаров). Если нет, компания должна вернуть требуемую сумму, если вы не согласны с задержкой. Вы можете зарегистрировать свою жалобу в местном агентстве по защите прав потребителей, если компания не обратит внимание на ваши жалобы.
Выше были перечислены различные ошибки, которые обычно делают люди во время покупок в Интернете. Если вы были жертвой любых этих ошибок, поделитесь ими с другими потребителями, чтобы все мы, как потребители могли помогать друг другу в обеспечени безопасности при совершении покупок в Интернете. В то время как в каждой стране действуют разные законы в отношении киберпреступности и защиты потребителей, лучше избегать этих ошибок при совершении покупок.