Терпіння. Як впоратися з комп'ютерними помилками?
Терпіння. Як впоратися з комп'ютерними помилками?
Більшість користувачів комп'ютерів часто стикаються з проблемою зависання або повільної роботи комп'ютера, і це дуже дратує.
Ви зайняті роботою на своєму ПК, і раптово вказівник миші зависає, веб-сторінка, до якої ви хочете отримати доступ дуже довго завантажується або вам висвічується заставка про помилку. Яка ваша перша реакція? Ви відчуваєте, що вас це дратує ви готові розбиваєте клавіатуру або закинути ніж в монітор? Якщо вам знайомі ці почуття, то ви стаєте жертвою комп'ютерної агресії. Ми все більше залежимо від технологій, живучи в сучасному світі і отже випадки комп'ютерної люті ростуть. Коли користувач не може вирішити цю проблему або коли виникає проблема неодноразово, словесна образа ПК - це поширений спосіб випустити гнів, і в крайньому випадку користувач може пошкодити сам комп'ютер.
Прояви люті також дуже поширені серед комп'ютерних гравців, коли користувач неодноразово програє або не може досягти своєї мети. Однією з найбільш поширених причин такої люті є поява синього екрану, коли Windows виявляє помилку, яка є критичною і не відновлюваної по своїй природі, і яка зазвичай призводить до збою системи і повинна бути перезавантажена.
Способи подолання комп'ютерної агресії:
Лють або гнів викликані комп'ютерними проблемами, засмучують робочих призводять до перерви в робочому графіку, що в кінцевому підсумку призводить до не дотримання термінів, що може ще більше викликати гнів клієнтів і привести до фінансових збитків. Давайте розглянемо, як можна вирішити цю проблему.
1. Завжди створюйте резервну копію всіх ваших файлів. Зберігайте файли в Інтернеті або передавайте всі необхідні дані на компакт-диски і DVD-диски. Тому в разі збою системи незбереження даних ви завжди можете витягувати файли, навіть якщо жорсткий диск повинен бути відформатований.
2. Будьте спокійні, навіть якщо ви зіткнулися з непередбаченою системною помилкою, не використовуйте лайливі слова і не трощіть свій ПК, що може завдати більшої шкоди. Це не принесе вам користі. Ви можете фізично нашкодити собі, і ваші дії призведуть до грошових втрат. Замість цього встаньте і пройдіться, глибоко вдихніть і вмийтеся холодною водою. Поговоріть зі своїми колегами і друзями, поверніться тільки після того, як відчуєте, що заспокоїлися. Спробуйте поглянути на речі з іншої точки зору. Ви можете бути здивовані, виявивши, що рішення було прямо перед вами, але ви цього не усвідомлювали, тому що ваш розум був заповнений люттю.
3. Зверніться за допомогою. Зателефонуйте в службу технічної підтримки вашої організації і попросити їх прийти і подивитися ваш комп'ютер. Якщо ви вдома, зверніться за допомогою до друга чи знайомого, який добре розбирається в таких проблемах, або зверніться до свого провайдера і вони допоможуть вам.
4. Не кричіть і не зривайте свій гнів на оточуючих людях. Це не їх вина, що ваш комп'ютер не хоче працювати. Якщо у вас виникли технічні проблеми, відверніться на час зробивши термінові дзвінки або заповнивши інші документи, або просто поговоріть з колегою. Іноді відхилення від проблеми може бути корисним. Це допоможе вам мислити чітко й логічно.
5. Якщо ви стикаєтеся з однаковою проблемою регулярно, ознайомтеся з правильними методами налагодження та усунення неполадок. Невеликі знання в області ІТ завжди виявляться корисними, ви навіть можете спробувати вирішити проблему самостійно замість того, щоб чекати появи технічної підтримки.
Оскільки комп'ютери використовуються практично у всіх галузях, проблеми з обладнанням і програмним забезпеченням неминуче будуть рости. Не дозволяйте комп'ютерної люті керувати вами. Будьте терплячими і навчіться керувати своїми емоціями для того, щоб вони не заважали вашій повсякденній діяльності.